Kamagra jest to lek do leczenia zaburzeń erekcji. Jak od zawsze wiadomo, każdy produkt będący lekiem lub suplementem diety może wywołać skutki uboczne. Działania niepożądane mogą wystąpić w momencie, gdy lek stosowany jest niezgodnie z przeznaczeniem lub dawkowanie odbiega od tego zaleconego w ulotce. Najczęstszą przyczyną wystąpienie skutków ubocznych po Kamagra jest stosowanie leku w wyższej dawce niż sugerowana, ponieważ dzienny limit to 100 mg na dobę. Przekroczenie jej może wywołać skutki uboczne.

Wśród najczęstszych działań niepożądanych można wymienić między innymi:

  • nudności;
  • osłabienie organizmu wraz z omdleniami;
  • zaburzenia widzenia barw i ich rozróżniania (szczególnie niebieskiej i zielonej);
  • wrażliwość na promienie światła słonecznego;
  • bóle głowy;
  • zaburzenia żołądka;
  • uczucie gorąca na twarzy wraz z jej zaczerwienieniem.

Istnieją też medyczne przeciwwskazania do przyjmowania leku, przez które mogą wystąpić skutki uboczne mimo stosowania zgodnie z zaleceniami. Aby uniknąć wystąpienia skutków ubocznych, należy dokładnie przeczytać ulotkę informacyjną leku oraz stosować się do jej zapisów.